2017 m. liepos 27 d., ketvirtadienis

Karas ir taika

It pjautuvas
Paširdžiuos rėžia
Išpuoselėta
Išravėta
Lyg trissyk į savaitę
Gremžiama veja -
Sušvinkusi taika
It laikas amžina
Beribė pax romana

Bevėjė ir bedvasė
Laisvė
Asfaltu klota
Ir feisbuku
Ilaminuota
Betono antkapiu
Tvirtai šarvuota

Kur siaučia
Šiltinė taikos
Kur dvasios maras
Tikiu aš tik
Į šventą karą

Tegu tegu pakyla audros
Tegu skliautai liepsnoja
Tegu juodasis raitas
Su kalaviju atjoja!

Šaukiu aš karą
Aš ne poetas,
Aš šauklys
Tegu jis ritas
Pro taikos duris
Tegu jis mus prarys
Lai dogmoje sušvis
Juoda ugnis

Audronaša,
Nešk karo žinią
Sėk miglas
Duok kalaviją
Į rankas
Tegu išskersim juos
Nors iš pražūsim mes
Geriau nei merdėt
Per dienų dienas

Audronaša,
Man kario rantą
Įrašyk
Ir dar nors sykiui
Ugnies į širdį
Įprašyk

Audra riaumoja
Lai skradžiai žemę
Viskas goja!


---
liepa, Kėdainiai 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą