2017 m. liepos 26 d., trečiadienis

Mano namai

Mano namai -
Kur giesmę audžia vieversiai
Mano namai -
Kur skleidžiasi tyla
It brėkšmoje gležni žiedai
Mano namai -
Kur klostos sutemos
Kur mėliais gobiasi miškai
Mano namai -
Kur baltą staltiesę patiesia
Beribiuos toliuose rūkai
Mano namai -
Dangaus gobtuvą
Kur drebina žaibai
Mano namai -
Kur savo dainą medžiuos
Groja šokantys lietaus lašai
Mano namai -
Kur duona kvimpantys keliai
Mano namai -
Kur it romovės
Šventybę glaudžia pirkios, kryžiai
Milžinų kalnai
Mano namai -
Kur pro užuolaidų groblėtą tinklą
It ylos skverbias spinduliai
Mano namai tenai platybėj -
Kur kaimai, miežiai ir laukai
Kur noksta obuoliai
Kur smilksta rudenio laužai
Kur nežaboti vėjai
Kur sniego tumulai
Kur pro nakties apklotą juodą
Praspįsta sidabrinės žvaigždės
Ir gaivūs pilnaties kerai
Tenai namai.
Ten pienu milžta pievos
Ir sapnai. 

 
---
liepa, Devynduoniai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą